21 June 2011

.::SELAMAT HARI LAHIR ACHIK::.


tanggal 21 mac 1995. kira-kira 16 taon yang lampau. lahir seorang insan bername fatin nur amalina ishak. puteri ke-3 kepade pasangan incik ishak dan puan roziah.

a.c.h.i.k. i2 gelaran bagi dirinye. mengenali beliau sebagai seorang adik. yang mane beliau seorang yang sangat tekun dan bersungguh dalam setiap tindakan. terutamanya dalam pelajaran. seorang yang sangat teliti dan cermat dalam kerja. tetapi dalam mase yang same sangat sempoi. itulah peribadinya. sangat pendiam kecuali dengan orang yang dikenali. bagi yang tidak mengenalinye pasti tidak menyangka dye sangat-sangat fanatik dengan cerite-cerite korea. mase cutinye pasti dihabiskan menonton deretan-deretan cerite-cerite korea hinggakan turut mempengaruhi adik-beradiknye yang laen. beliau juga sangat-sangat kreatif bermain dengan bende-bende disekelilingnye.

dan pada hari ini genaplah usianye 16 taon. selamat hari lahir achik. semoge segale impian achik akan tercapai. bukan mudah menjadi seorang hafizah tapi along yakin achik dapat lakukannye. ingat. do ur best and keep fighting 4 ur future. doa along sentiase menemani achik even jarak memisahkan kite. semoge rahmat ALLAH sentiase menemani dirimu sepanjang meniti ari-ari mendatang jua dimurahkan rezki buatmu.

from bottom of my heart,
along

No comments:

Post a Comment