13 August 2013

aidilfitri 2013



bismillah

haiyaa. rase lame benor tak menaip. bukan tak de bahan nak menulis. tapinye entah la. bizi makan rendang kot. (alasan)

so far, raya kali nih biasa biasa sahaja. serba sederhana. bile umor dah maken meningkat nih. mood raye dah maken ke laut. mebi mood raye maken dimamah usia. 

di kesempatan nih daku yang serba tak sempurna nih ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua rakan rakan alam nyata mahupun alam maya dan sesiapa jua yang mengenali diri ini. mohon maap salah silap terjasar bahasa tercuit manja tersindir dan sebagai nye. saya insan biasa yang tak pernah terlepas dari dosa..

moga aidilfitri kali ini memberi seribu satu erti pada kita semua :)

15 comments:

  1. Mesti rendang mak atin sedap sangat tu... Bestnya makan makanan mak kan? Kalau cuti raya lebih panjang pun bagus....

    Selamat hari raya...

    ReplyDelete
  2. saya nih kalau dah ngadap rendang tuh langit runtuh pun tak sedar ape dah kak. kih3

    selamat hari raya aidilfitri kak. maap zahir batin :)

    ReplyDelete
  3. teringat plak rendang raya hari tu..makan rendang ayam style melaka dgn nasi putih..fuhh terangkat..hehe..btw selamat hari raya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taem raye nih memang pesta makanan.. ha3.. selamat hari raya jua. maap zahir batin :)

      Delete
  4. Selamat Hari Raya Atin.. maaf zahir batin dari kakak juga
    Kakak pun masih mood raya juga ni. Lesu dan letih nak buat kerja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah. bukan mudah nak sambung kerja taem mood raye tengah membuak buak..heee

      selamat hari jua kak. maap zahir batin :)

      Delete
  5. selamat hari raya cik atin :) maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya. maap zahir batin :)

      Delete
  6. Replies
    1. alhamdulillah. syukur pada nikmat Allah yang sangat tak terhingga

      Delete
  7. selamat hari raya cik atin..:)
    sy suka makan rendang dgn buras..sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya juga mama
      buras tuh makanan macam mane kak?

      Delete
  8. selamat hari raya cik atin..:)
    sy suka makan rendang dgn buras..sedap..

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya..walaupun masa raya dah berlalu..=D

    ReplyDelete