27 August 2013

nanges bukan tanda lemah


"nanges bukan tanda lemah"

premis 1 : tak salah nak bersedih. tapi jangan lame lame sangat. kang hilang nikmat hidup

premis 2 : hidup ini terlalu singkat. nikmati semaksimumnya

10 comments:

  1. betul tu..setuju sgt..nanges hanya utk melepaskan beban di kepala cukup jgn sampai hilang perasaan nak hidup sudah..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah kan? dah nanges tuh bangkit balek and teruskan hidup macam bese.. :)

      Delete
  2. Menangis boleh menenangkan fikiran. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tuh orang kate air mate tuh luahan rasa hati terbuku yang tak dapat diungkapkan dengan kata kata :)

      Delete
  3. Kadang2 menangis tu bleh menenangkn jiwa..bila menangis sambil berdoa kepadaNYA..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol. kengkadag ada masanya air mate tuh jadi pengganti perkataan yang tak dapat diungkapkan dengan kata-kata. kan?

      Delete
  4. btol la. kdg2 menangis jea la mampu melegakan walaupun takkan hilangkan masalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol. betol. etlis dapat hilangkan sebahagian beban perasaan yang terkumpul dalam hati pun jadilah an?

      Delete
  5. tak salah nanges..
    kdg2 kita nanges dpt legakan beban yg kita hadapi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? menanges bukan tanda lemah. yeaaahhh !

      Delete